Kategórie

Ako reklamovať poškodený tovar?

 

 

Ak sa Vám u nás zakúpený tovar z akéhokoľvek dôvodu poškodí môžete ho bez akýchkoľvek problémov reklamovať v lehote do 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru.

Záruka sa nevzťahuje na chyby zapríčinené nesprávnym a nešetrným používaním výrobku, prípadne na prirodzené opotrebovanie výrobku.

V prípade, že Vám nebol dodaný kompletný tovar v objednávke, okamžite nás kontaktujte po otvorení zásielky, a to mailom alebo telefonicky. Ak bola zásielka poškodená, spíšte s dopravcom o tom protokol, taktiež odporúčame nafotiť si zásielku ešte pred jej otvorením. Tieto skutočnosti budú následne preverené. Všetky zásielky sú balené za prísnych bezpečnostných podmienok. Dodatočné reklamácie nebudú akceptované.

 

Pokiaľ chcete tovar reklamovať je potrebné ho dôkladne zabaliť a odoslať (doporučene, nie na dobierku) na našu adresu:

ŠPERKY s.r.o.

Denešová 8 – OC Jednota

Košice 040 23

 

Pri zasielaní poškodeného tovaru, zásielka musí zodpovedať nasledujúcim podmienkam:

  • Tovar je potrebné dôkladne zabaliť. Pri zasielaní tovaru neručíme za prípadnú stratu tovaru na ceste k nám - je povinnosťou zákazníka tovar zabaliť tak, aby nedošlo pri preprave k jeho poškodeniu alebo strate.
  • Zásielku odoslať doporučene, nie na dobierku. V prípade zaslania tovaru na dobierku nedôjde k jeho prevzatiu.
  • K reklamácii odporúčame priložiť ofotenú faktúru a dôvody reklamácie. Urýchlite tým celkový proces reklamácie.

 

Po obdržaní reklamácie Vás budeme e-mailom informovať o obdržaní Vašej zásielky.

 

Pri reklamácii poškodeného tovaru postupujeme takto:

  • Pri reklamácii opraviteľnej chyby: tovar opravíme, alebo vymeníme za tovar rovnakého druhu.
  • Pri reklamácii neopraviteľnej chyby:  tovar Vám vymeníme za tovar iného druhu v rovnakej alebo podobnej cene.
  • Pri reklamácii neopraviteľnej chyby, pokiaľ si nebudete vedieť vybrať iný tovar vrátime Vám peniaze.

 

Pri reklamácii poškodeného tovaru poštovné na opätovné zaslanie reklamovaného tovaru samozrejme neplatíte.

Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa fyzického prevzatia reklamovaného tovaru, t.j. do toho času vybavujeme reklamácie. Reklamácie vybavujeme v poradí v akom nám boli doručené. Snažíme sa ich však riešiť v čo najkratšom čase k spokojnosti zákazníka.

 

Prípadné otázky a reklamácie zasielajte na e-mailovú adresu: reklamacie@sperky-eshop.sk

 

Pri riešení reklamácií sa riadime zákonom o Ochrane spotrebiteľa...

Orgánom dozoru nad riešením reklamácií je:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Košický kraj 
Vrátna 3,

04001 Košice

 

Čo ak je hodnota poškodeného tovaru nižšia ako poštovné ?

Pokiaľ je hodnota poškodeného tovaru do výšky zaplateného poštovného (t.j. menej ako 2,5 EUR), stačí poslať e-mailom fotografiu poškodeného výrobku, pričom je potrebné výrobok odfotiť tak, aby poškodenie bolo zjavné a zreteľné.

Fotografiu nám pošlite na našu e-mailovú adresu: reklamacie@sperky-eshop.sk spolu s číslom objednávkydôvodmi reklamácie.

V prípade uznania reklamácie platia rovnaké podmienky a postupy ako v prípade reklamácie poškodeného tovaru.

 


homeÚvod

local_mall
cancel
cancel