Kategórie

FAQ - Často kladené otázky

 

Ako mám postupovať pri vytváraní objednávky?

Dostupnosť výrobku je pri obrázku znázornená zeleným znakom "+" v košíku – vtedy je tovar na sklade a môžete si ho objednať.

  • Najprv treba vybrať správne kombinácie/veľkosť tovaru, ak je pri výrobku rozbaľovacie políčko. POZOR! Pri prsteňoch Vám systém dá do košíka automaticky najnižšiu veľkosť, ktorú máme z daného prsteňa. Preto treba stále vybrať správnu veľkosť.
  • Kliknite na ikonu Vložiť do košíka – a tovar automaticky „priletí“ do košíka.
  • Ak chcete pokračovať v nákupe, kľudne si vyberte ďalší tovar/veľkosť. Tovar, ktorý ste si už vložili do košíka, Vám ostane v košíku.
  • Keď chcete objednávku ukončiť, kliknite hore v pravom rohu na ikonu červený nákupný košík. Na ploche uvidíte obsah Vášho košíka, kde ešte môžete zmeniť počty výrobkov, prípadne niečo z košíka vybrať. Vyčíslená bude aj celková suma, ktorú budete platiť za tovar spolu s dopravou.
  • Vyplňte objednávací formulár s potrebnými údajmi.
  • Ak ste náš verný zákazník alebo ste od nás vyhrali/dostali kupón/zľavový kód, pridajte ho do správnej kolónky.
  • K niektorým výrobkom máte k dispozícii darček. Svoj darček si vyberiete kliknutím na produkt/obrázok.
  • Po zvolení darčeka prejdite na výber dopravy a spôsob platby.
  • Ešte raz si skontrolujte Vaše údaje a objednávku, či ste vyplnili všetky potrebné políčka.
  • Ak je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo Ďalší krok.
  • Potom sa vám zobrazí sumár vašej objednávky. V tomto kroku sa ešte dá zmeniť spôsob platby (ak ju chcete zmeniť, treba kliknúť na ikonku Iný spôsob platby). Keď je všetko v poriadku, treba už len potvrdiť vašu objednávku kliknutím na ODOSLAŤ objednávku.
  • Ak bola objednávka správne vytvorená, po niekoľkých sekundách dostanete od nás informačný email.
  • Ak by ste pri vytváraní objednávky mali nejaký problém, môžete nás kontaktovať telefonicky, mailom alebo cez službu Livechat. Radi Vám pomôžeme.

 

Koľko stojí doprava/poštovné?

Objednaný tovar odosielame Slovenskou poštou alebo Zásielkovňou/Packetou. Cena prepravy závisí od výšky objednávky. 
Pokiaľ si ako spôsob dopravy zvolíte Slovenskú poštu - Expres kuriér, tak poštovné je 2,90 € pri objednávke do 49 €. Slovenskou poštou do BalíkoBoxu, za Balík na poštu alebo do PoštaPOINTu zaplatíte 2,20 € pri objednávke do 49 €. Cena za uloženie zásielky na pobočke Zásielkovne/Packeta je 2,20 € pri objednávke do 49 €. Doručenie kuriérom Packety na adresu je 2,80 € pri objednávke do 49 €. Pri objednávkach nad 49 € je poštovné pri všetkých spôsoboch dopravy ZADARMO.

 

Ako môžem zaplatiť?

Ponúkame Vám 4 možnosti platby za tovar:

  • Platba pri doručení / Dobierka – za tovar zaplatíte v hotovosti pri jeho preberaní.
  • Platba prevodom na náš účet vo FIO BANKE – bezhotovostná platba, tovar Vám bude odoslaný po uhradení.
  • Platba prostredníctvom PayPal – bezpečná platba cez PayPal účet alebo platobnou kartou.
  • Platba cez platbnú bránu Gopay – online platobná metóda s kartou, Apple Pay, Google Pay a ďalšími.

 

Do koľkých dní mi bude tovar doručený?

Ak si objednávku vytvoríte na dobierku v pracovný deň do 13:00 hod., zásielka Vám bude vyexpedovaná ešte v ten deň. Objednávky so zlatými šperkami prijaté po 9:00 a cez víkendy sú vybavované až nasledujúci pracovný deň. Dodacia lehota Slovenskou poštouje cca 1-2 pracovné dni od vyexpedovania zásielky našou spoločnosťou. Tovar je doručovaný len v pracovné dni! Ak Vám tovar v tomto termíne nepríde, neváhajte nás kontaktovať, poskytneme Vám podacie číslo zásielky alebo číslo na kuriéra.

Svoju objednávku si môžete prevziať prostredníctvom Zásielkovne/Packeta, kde je možné prevzatie balíkov aj cez víkend a vo večerných hodinách! Dodacia lehota do Zásielkovne je cca 1-2 pracovné dni od vyexpedovania zásielky našou spoločnosťou.

 

 

Ako postupovať pri reklamácii / odstúpení od zmluvy?

Reklamácie vybavujeme do 30 dní. Na tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov v zmysle platných právnych predpisov.

Návod pri reklamácii tovaru:

  • K reklamácii predávajúci odporúča priložiť sprievodný list. Spolu s tovarom nám zašlite doporučene (nie na dobierku) na adresu: Šperky s. r. o., Dénešova 8, OC Jednota, 040 23 Košice. V sprievodnom liste uveďte meno a priezvisko, na ktoré bola objednávka vytvorená, číslo faktúry (tú nájdete aj vo Vašom konte, ale ak ju neviete nájsť, tak uveďte, kedy ste si u nás objednávku vytvárali a na akú sumu) a dôvod reklamácie.
  • V prípade nespokojnosti môžete vrátiť šperky do 14 dní a šperky zo zlata môžete vymeniť za iný zlatý šperk až do 60 dní.
  • Pokiaľ máte ďalšie otázky, prosím píšte na reklamacie@sperky-eshop.sk.

 

Môžem pri reklamácii / odstúpení od zmluvy tovaru vrátiť iba časť objednávky?

Áno, môžete vrátiť aj časť objednávky.

 

Zásady využívania a uplatnenia vernostných bodov

Kupóny z vytvorených objednávok môžete využiť len ako registrovaný užívateľ na našej webovej stránke.

Pri objednávaní výrobkov v našom e-shope pri každom produkte vždy vidíte, koľko vernostných bodov môžete získať nákupom daného produktu a akú hodnotu bude mať Váš kupón z vernostných bodov.

 

 

 

,,Nákupom tohto produktu môžete získať XY bodov ako kupón na XY €. Vaše prémiové body.“

Pokiaľ si objednáte viacero produktov v jednej objednávke, vernostné body sa Vám automaticky sčítajú.

Vernostné body si zbierate vo Vašom účte za každú prevzatú a zaplatenú objednávku.  

Akonáhle sa rozhodnete body využiť, môžete ich použiť v nasledujúcej objednávke.

Prihlásite sa do svojho účtu ako registrovaný používateľ.

Priamo vo Vašom účte si vernostné body môžete zameniť za kupón z vernostných bodov.

 

 

V kolónke vernostné body potvrdíte zmenu vernostných bodov na kupón: ,,Zameniť body za kupón“ a potvrdíte.

 

 

Následne Vám systém vygeneruje kód, ktorý nájdete v kolónke kupóny z vernostných bodov:

 

 

Kupón z vernostných bodov začína platiť hneď od jeho vygenerovania a jeho platnosť je 1 kalendárny rok.

Nárok na kupón z vernostných bodov vzniká prevzatím objednaného tovaru, t.z. po prevzatí a zaplatení objednávky. Po pripísaní a spracovaní platby na nás účet  vernostné body za danú objednávku sa Vám automaticky ukážu vo Vašom užívateľskom účte. Nárok na kupón vzniká spracovaním Vašej platby za predmetnú objednávku, k čomu dochádza v lehote do 14 dní odo dňa prevzatia objednávky.

Kupón z vernostných bodov je možné využiť v lehote 1 rok od jeho vygenerovania. Jeho platnosť si môžete overiť priamo vo Vašom užívateľskom účte:

Platný od XY.XY.20XX

Platný do XY.XY.20XX

Kupón z vernostných bodov zložený z písmen a číslic prepíšte alebo prekopírujte pri vytváraní novej objednávky do kolónky: ,,kupóny“ pri označení: kód v nákupnom košíku internetového obchodu: a potvrdíte jeho prijatie stlačením tlačítka ,,Pridať“.

 

 

Po vložení kupónu do objednávky Vám bude odčítaná adekvátna čiastka zo sumy danej objednávky.  

Zľavy nie je možné kombinovať.

Zľavu nie je možné zamieňať za finančnú hodnotu.

Nárok na kupón z vernostných bodov zaniká v prípade zrušenia objednávky, t.j. vrátením tovaru, odstúpením od kúpnej zmluvy, alebo vrátením peňazí.

V prípade zrušenia objednávky z dôvodu chyby platby, nárok na kupón z vernostných bodov nezaniká, ale môžete si ho uplatniť v nasledujúcej objednávke.

Pri výmene tovaru za iný tovar, veľkosť alebo druh tovaru, body za vrátený tovar sa Vám odrátajú a po prevzatí a zaplatení prípadného doplatku za novú objednávku Vám budú opätovne prirátané na Váš užívateľský účet po spracovaní reklamácie alebo výmeny spravidla v lehote do 30 dní.

 

Ako zmerať vašu veľkosť prsteňa?

Užitočné informácie a presné spôsoby merania veľkostí prsteňa nájdete po kliknutí na nasledujúci link: http://sperky-eshop.sk/informacie/6-ako-zmerat-velkost-prstena

 

Robíte úpravy šperkov – krátenie, gravírovanie?

Žiaľ, šperky nevyrábame, a teda neposkytujeme žiadne služby spojené s úpravou výrobkov, ani gravírovanie. Berte prosím na vedomie, že pokiaľ budete upravovať výrobky zakúpené v našom eshope, automaticky tým strácate záruku na tovar.

 

Kedy bude vypredaný výrobok opäť skladom?

Naša stránka je denne aktualizovaná. Odporúčame vám ju sledovať, prípadne si nastaviť notifikáciu emailom, ktorým vás po priskladnení okamžite upozorníme na dostupnosť žiadaného produktu.

 

Aká je farebná stálosť výrobkov?

Najznámejší spôsob farbenia šperkov vyrobených z chirurgickej ocele je kúpeľ v elektromagnetickej vani, čo znamená, že farbivo sa nalepí na povrch pomocou elektromagnetickej sily. Pri výrobe ocele sa nedá zafarbiť samotný materiál, iba jeho vonkajší povrch. Z toho vyplýva, že farba môže časom zmiznúť. Závisí to od spôsobu nosenia šperkov.

 

Robíte šperky aj na zákazku?

Šperky objednávame len od renomovaných dodávateľov, sami ich nevyrábame.


homeÚvod

local_mall
cancel
cancel